Da, traiesc intr-o tara din Uniunea Europeana si-mi sunt refuzate niste lucruri elementare.

Urmeaza sa-mi schimb masina si din nou trebuie sa inchei o asigurare. Fiindca firma la care am acum mai are putin si ia si pielea dupa mine, adica dublu fata de cei cu cetatenie, ma gandesc eu asa ca as putea incerca si in alta parte.

Dar, nu  poate fi totul chiar atat de simplu: descopar stupefiata ca sunt firme de asigurari care refuza sa incheie aceste polite pentru ROMANI, dupa care spun generic foreigners. Foreigners care au toate actele de rezidenta in regula si care muncesc legal si platesc aceleasi taxe la guvern ca si cetatenii acestei tari.

Mai am putin si explodez de inghitit bulshit-urile acestea din partea lor.

Din pacate nu am cunostinte ce tin de domeniul acesta “euro-legal”  si la ce forumuri inalte m-as putea adresa, plus ca nu vor sa-mi dea in scris refuzul.

Uf, de ce trebuie sa dam si de greu…

