In iarna asta am adunat cam 4 kg care ma cam deranjeaza, asa ca am decis sa iau masuri. Planuri marunte fac foarte multe, dar nu prea le duc la bun sfarsit. Sper ca de acesta sa ma tin, chiar imi doresc asta.

Insa am o problema: cu mancarea am reusit, nu mai mananc prajeli, fainoase samd, am inceput sa beau mai multa apa ceea ce pentru mine e foarte dificil avand in vedere ca eu pot trai linistita cu maxim un pahar pe zi, am renuntat pana si la COLA cea de toate zilele, DAR nu ma pot lasa de dulciuri. Vreo saptamana asa m-am abtinut (5 zile de fapt, hai sa fiu sincera cu mine), insa ma gandesc non-stop la ceva dulce, bun cu ciocolata eventual. Si am si inceput sa le si consum: de dimineata niste cheesecake, mai apoi o ciocolatica si mai spre seara vreo doua napolitane bineinteles cu ciocolata. Nici nu mai fac pretentii, orice are zahar inauntru merge.

De doua zile merg si la sala – macar asa poate cand o sa ma doara fiecare particica din corp o sa ma gandesc cat muncesc sa dau jos fiecare suta de grame. Plus ca nu e sanatos sa consumi atata dulce (acum incerc sa ma imbarbatez).

Am citit ceva de crom ca ar potoli pofta de dulce, ma gandesc sa incerc. Numai ca eu nu inghit pastile daca nu-mi sunt recomandate de medic. Mai vedem…

